مشاوره آموزش كالیمبا


كالیمبا نیز مانند دیگر سازها نیازمند آموزش استاندارد و آكادمیك است كه این امر نیز بدون مشاوره آموزش كالیمبا برای یك تازه وارد به دنیای موسیقی سخت است

اغلب شما تا كنون با این تبلیغات مواجه شده اید كه مدعی آموزش آسان هستند اما این به معنای استاندارد بودن نیز هست ؟

برای مثال در تبلیغی نوشته شده است (آموزش خیاطی بدون الگو) در یك هفته تضمینی – به ظاهر كه این تبلیغ بسیار فریبنده است و هر شخص علاقمند به خیاطی را جذب می كند اما آیا این آموزش استاندارد است ؟

منظور ما از استاندارد بودن آموزش ؛ این است كه شما بتوانید یك مقوله را بصورت پایه ای فرا بگیرید تا بتوانید آینده روشنی را برای خودتان رقم بزنید

برای خواندن تمامی مقالات مربوط به ساز كالیمبا این قسمت را ببینید 

هرگز فریب آموزش از روی حروف و اعداد را نخورید چرا كه هیچ آینده ای ندارد ؛ شما هیچ زبان بین المللی موسیقی را فرا نمی گیرید

رو راست بگوییم حروف اعداد ناقص هستند ؛ و نمی توانند آموزش اصولی داشته باشند ، چراكه هرگز ارزش زمانی نت و كشش ها در این نوع نگارش موسیقی مشخص نیست ، برای مثال شما می دانید كه باید نت لا را اجرا كنید ولی هرگز نمی دانید چقدر طولانی یا چقدر كوتاه ، این یعنی ارزش زمانی در اینگونه نگارش نت مشخص نیست .

در بعضی جاها اشتباها به این نوع نگارش نت حروفی عددی می گویند ، در صورتی كه اصلا حروف و عدد نت نیستند

مشاوره آموزش كالیمبا

دقت كنید اگر شما زبان جهانی موسیقی یعنی نت خوانی را فرا نگیرید هرگز نمی توانید قطعه های جدید اجرا كنید و همیشه وابسته به شخصی هستید كه نت های دلخواه شما را به حروف و عدد تبدیل كند در صورتی كه اگر نت خوانی بلد باشید خودتان همه نت ها را می توانید از اینترنت تهیه كنید و ترجمه كنید و اجرا كنید .

مشكل دیگری كه اینگونه نگارش ها دارند این است كه شما هرگز نمی توانید به دنیای بزرگتر موسیقی ورود پیدا كنید ، چراكه هیچ رهبر اركستری و هیچ رهبر گروه موسیقی و هیچ سرپرستی و یا نگارنده نتی و اهنگسازی برای یك ساز نت حروفی عددی نمی نویسد .

شروع آموزش اصولی ساز كالیمبا :

آموزش کالیمبا (جلسه اول)

دقت كنید كه همیشه آموزش را از روی نت كه زبان جهانی موسیقیست شروع كنید .

بقیه موارد كه به متد تدریس برمیگردد در اولویت های بعدی قرار دارند ، پس همواره دقت كنید كه ساده بودن شروع نوازندگی به معنای بهتر بودن نیست ، گاهی نیاز است ابتدا كمی صبور باشیم تا در آینده نتیجه بهتری بگیریم .

همچنین شما می توانید جزوه آموزشی را از این لینك تهیه كنید 

آموزش اصولی ساز كالیمبا همراه با صدها دقیقه ویس و فیلم و تصویر را میتوانید در تلگرام ما با نام گروه آموزش كالیمبای ماهور  ببینید و یا با یك پیام در تلگرام به شماره 09364803539 درخواست لینك گروه و كانال آموزشی را كنید .

 

سایت بزرگ موسیقی ماهور

برای دریافت نت های بیشتر موسیقی می توانید از بانك نت موسیقی ماهور استفاده كنید 

 

0 دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.