افتتاح بخش هنرهای تجسمی ماهور


گروه هنری ماهور كار خود را با آموزش سازدهنی و فروش لوازم جانبی این ساز شروع كرد و پس از مدتی سازهای بادی و در ادامه تمامیت هنر موسیقی را در بر گرفت ، جشنواره موسیقی ماهور بخش اجرایی این مجموعه بود و افتتاح كارگاه موسیقی ماهور آخرین تغییر جدید این مجموعه بود ، و با افتخار طی روزهای آینده شاید یك جهت بزرگ و افتتاح بخش هنرهای تجسمی ماهور خواهیم بود .

 

بخش هنر های تجسمی ماهور شامل دو بخش آموزشی و فروشگاهی هست و تمامیت هنرهای تجسمی از زیورآلات دست ساز تا قاب و لوازم نقاشی و … را شامل میشود ، و در این صورت با گستردگی بالایی در سایت مواجه خواهیم بود .

برای اینكه مخاطبان گروه هنری ماهور در پیدا كردن لوازم مورد نیاز خود در فروشگاه یا مقالات آموزشی خود در سایت دچار گمراهی نشوند راهكار های خاصی چیده ایم از جمله : مشخص كردن محصولات بخش هنرهای تجسمی با لیلبل و رنگ خاص ؛ تغییر منو ساده به مگامنو و …

در بخش آموزشی سعی داریم آموزش های بسیار كاربردی برای شما تدارك ببینیم ، برای مثال : ساخت دستبند های زیبا با هزینه پایین و تهیه مواد اولیه از طریق سایت  ، آموزش های نقاشی و مجسمه سازی ، ساخت ماكت و ….

و در بخش فروشگاهی با گستردگی بسیار بالاتری رو به رو خواهیم بود و دلیل آن گستردگی مواداولیه هنرهای تجسمی خاهد بود ، از انواع مداد و رنگ تا لوازم اولیه ساخت زیور آلات و لوازم كاربردی خانه بصورت  دست ساز ….

گروه هنری ماهور افتتاح این بخش را جمعه 21 آذر اعلام كرده كه با اضافه كردن اولین محصول به فروشگاه  انجام خواهد شد .

از همه سازندگان لوازم دستساز و تزیینی و هر گونه صنایع دستی كه می توانند با قیمت پایین محصولاتی را در بخش فروشگاهی ارائه كنند دعوت به همكاری می شود ، این همكاری شامل خرید نقدی محصولات هنرمندان بخش تجسمی یا ارائه نمونه محصولات و فروش غیر مستقیم است .

افتتاح بخش هنرهای تجسمی ماهور

مقالات مرتبط

0 دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.