همکاری با سایت موسیقی ماهور


سایت موسیقی ماهور

در نظر دارد جهت حمایت از نوازندگان و محققان و تولیدکنندگان موسیقی و لوازم موسیقی شرایط همکاری بیشتر دوجانبه را فراهم آورد .

برای شناخت بهتر سایت موسیقی ماهور اینجا را کلیک کنید

این همکاری دو جانبه در آینده نزدیک سبب فراهم آوردن شرایط مالی و مارکتینگ بهتر دوستدارن و نوازندگان موسیقی خواهد شد ، و ما خوشحالیم که می توانیم نقشی هر چند کوچک در رشد و تعالی هنر و هنرمند برداشته باشیم . سایت موسیقی ماهور یک سایت کاربردی بزرگ است که قسمت های مختلفی از جمله انجمن گفتگو و بانک نت موسیقی ، فروشگاه ، مقالات و … است که در هر کدام از این قسمت ها سعی بر تکامل را دارد . برای مثال اپلیکیشن بانک نت موسیقی ماهور یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های موسیقی است که شامل چند هزار نت با تنظیم های مختلف برای ساز های مختلف است .

همکاری با یسایت ماهور

همکاری با یسایت ماهور

انواع همکاری :

 

1- به عنوان تولید کننده ساز :

دوستان عزیزی که تولید کننده ساز و لوازم جانبی ساز هستند می توانند با سایت موسیقی ماهور همکاری داشته باشند و از اینطریق مستقیم محصولات خود را وارد بازار کنند و سود بیشتری از اینکار ببرند و دست واسته ها را از این میان بردارند . برای اینکه کافیست با شماره پیامک سایت : 09178735793   ارتباط برقرار کنند تا پس از تایید کیفیت و قیمت تولیداتشان آنها را در سایت ماهور به فروش برسانند .

 

2- همکاری به عنوان نویسنده :

سایت موسیقی ماهور این افتخار را دارد که مطالب محققان و نویسندگان موسیقی را خریداری کند . و با نام خود شما منتشر کند ، در هر زمینه ای و هر سازی شما می توانید بنویسید ، تحقیق کنید و آن را به سایت موسیقی ماهور بفروشید ، تنها کافیست مطلب شما کپی از اینترنت یا کتابی نباشد . پس از تایید هزینه برای شما ارسال خواهد شد .

 

3-همکاری به عنوان مدرس :

شما می توانید از طریق همکاری در تدریس ، مطالبی را رایگان به سایت موسیقی ماهور ارائه کنید و جزوه های کامل خود را بفروش برسانید .

 

4-همکاری در انتشار :

سایت موسیقی ماهور آمادگی فروش و انتشار هرگونه آثا مجوزدار شما اعم از ترک موسیقی و … را در سایت منتشر و بفروش برساند بدون دریافت کارمزد.

 

5-همکاری فنی :

دوستانی که در زمینه های مختلفی مثل تبلیغات مجازی ، طراحی گرافیک ، طراحی سایت و … مهارت لازم را دارند می توانند با سایت مسیقی ماهور همکاری داشته باشند .

 

کافیست به شماره پیامک سایت در ارتباط باشید یا از طریق تماس با ما برای ما ایمیل ارسال کنید .

با تشکر

تیم مدیریت ماهور

مقالات مرتبط

0 دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.